Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår spilles kampen? Hvornår spilles kampen?
Hvor sidder jeg på stadion? Hvor sidder jeg på stadion?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Sidder vi altid samlet? Sidder vi altid samlet?
Behøver vi Legitimation når vi bestiller billetter? Behøver vi Legitimation når vi bestiller billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Uanset om du bestiller billetter til AC Milan, Inter Milan, AS Roma, SS Lazio, Fiorentina eller Juventus, bliver dine billetter leveret til dit hotel. Billetterne leveres dagen før kampen. Derfor er det meget vigtigt, at de hotel informationer du opgiver under bestillingsprocessen er 100% præcise, da vi ikke tjekker dem. Levering af billetterne foretages altså udelukkende efter de oplysninger du har oplyst under bestillingsprocessen!
Tilbage til Hjælp

Hvornår spilles kampen?

Den præcise kampdato og klokkeslæt fastlægges ca. 4-10 dage før kampweekenden. Weekendkampe spilles altid lørdag eller søndag, og hverdagskampe spilles altid tirsdag eller onsdag. Starttid for kampen svinger meget, men kick off er typisk mellem kl.15:00 og 22:00. Disse variabler skal du tage højde for når du bestiller og planlægger din rejse til Italien. Vi kontakter dig ikke med endelig dato & tid, men vi vil så vidt muligt prøve at skrive endelig dato på vores hjemmeside 3-5 dage før kampweekend. BEMÆRK VENLIGST: Billetterne til kampene er normalt printet i forvejen. Det er dit ansvar at dobbelttjekke den præcise dato og kampstart i den lokale presse eller på holdets officielle hjemmeside.
Tilbage til Hjælp

Hvor sidder jeg på stadion?

Du vil altid blive placeret blandt hjemmeholdets tilskuere eller i neutral zone. Dvs. Du må på ingen måde bære trøjer, huer, halstørklæde eller andet med modstanderens logo eller farver. Du må heller ikke vise sympati for modstanderens hold. Overholder du ikke disse regler kan du blive nægtet adgang til stadion, eller blive bortvist. Vi garanterer kun pladser inden for den kategori du bestiller! Vi kan ikke fortælle om præcis sektion, række eller plads, dette bliver først præciseret når billetterne bliver fordelt, typisk 2-5 dage før kampdato, og er altså noget du først vil se når du får udleveret billetterne, når du tjekker ind på dit hotel!
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Nej, vi har ikke adgang til børnebilletter her på siden. Om der kan købes børnebilletter direkte på stadion, ved vi ikke, men her sælger vi kun en type billetter til alle, uanset alder!
Tilbage til Hjælp

Sidder vi altid samlet?

Bestiller I mere end 3 billetter kan vi ikke garantere at I sidder samlet. I kan godt risikere at blive delt op 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc. Grunden er, at det er klubberne der fordeler vores billetter, og nogen gange kan de og vi ikke få puslespillet til at gå op, og bliver nød til at dele jer op. Men igennem os, kommer I ALDRIG til at sidde alene, altså får single seats, f.eks. 1+1, 2+1 3+1, 3+2+1 etc. Dette er vores garanti til dig, og er en service som mange andre agenter ikke kan levere. Bliver I delt op, vil vi og vores agent gøre alt for I komme til at sidde så tæt på hinanden som overhovedet muligt.
Tilbage til Hjælp

Behøver vi Legitimation når vi bestiller billetter?

Ja, Det italienske fodboldsforbund kræver fødselsdato, nationalitet samt pasnumre på samtlige der bestiller billetter. Derfor bliver I også bedt om disse oplysninger i bestillingsprocessen. Det er altså IKKE oplysninger vi skal bruge, men oplysninger vi giver videre til Det italienske fodboldsforbund og klubberne. For visse kampe kræves endda kopi af dit pas (dvs siden med dit billede og fødselsdato).
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse kampe behøver vi at få bestillingen bekræftet fra klubben. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra klubben(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter / vouchers til din e-mailadresse umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi kampen er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Ja, den pris du betaler her er inkl. forsalgsgebyr til klubben, vores agent og os. Vores agent ItaliaTeam er officiel samarbejdspartner for alle klubber i Serie A i Italien, og derfor er alle priserne (inkl. gebyrerne), godkendt af såvel ItaliaTeam som klubberne. Gebyrerne til klub, ItaliaTeam og os betyder, at der kan være stor forskel på den pris du betaler her, og den pris der er påtrykt de billetter du får udleveret, specielt til A-kampene som f.eks. mod Juventus, AC Milan, Inter Milan, AS Roma, SS Lazio, lokale derbys, Champions League, Europe League kampe samt sidste kamp i sæsonen etc.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter kampdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail
Varekurv